niedziela, 25 czerwca 2017

Beka z mew i Pipi Langstrum

 
Kojarzycie może Aurelię Drabik ze "Szkoły"? Ta co uciekała przed Ufo. Ona mi to zrobiła. Wygrałem zakład i przyszedłem tak na kolację. Często przebywam w pokoju 204. To właśnie sypialnia dziewczyn. Wczoraj wychylaliśmy się przez okno i wyzywaliśmy mewy i rzucaliśmy im płatki śniadaniowe jednej z koleżanek i nagrywaliśmy to na Snapchata. Dzisiaj nas przyporządkowano do grup. Sporo ich jest. Sześć. Spacerowaliśmy po plaży, byliśmy na boisku i graliśmy w siatkówkę (heh, mam parę w łapie, ale to pewnie przez mocno syty obiad). Zapoznałem się lepiej z różnymi osobami, ale to się dopiero rozkręca. Ogółem to często plotkujemy z dziewczynami. Pokazałem im nawet moją rozmowę z września na 6obcy. Ach, to było strasznie dawno... Kolejne pielęgniarki mnie kojarzą. Mam nawet tę samą wychowawczynię co rok temu. Jak fajnie. Ona też mnie rozpoznała.