poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Wszyscy już wiedzą.

Post w grupie "oświeconych" ludzi, do której należy moja mama. Nazywa się "Jestem gorszego sortu" i sprzeciwia się rządom PiS. Spoko, też ich nie lubię, ale to jest przesada. Że ludzie nawet nie mogą się pomodlić. Ludzie pod kaplicą na Jasnej Górze położyli się, bo pewno są głęboko wierzący. Nikt im nie broni, prawda? Więc o co tym ludziom chodzi? Myślą, że jak są niewierzący, to są inteligentniejsi od Einsteina i świętsi od pana Bogu. Nie lubię takich ludzi. Zaszufladkuję ich i powiem, że na 100% głosowali na .Nowoczesną lub PO. A wicemarszałek sejmu dobrze mówił:
.
Omińmy jednak politykę. Przejdźmy znowu do "Mam Talent". Wszyscy już wiedzą. Całe gimnazjum (odwiedziłem je dzisiaj) już wie, że może wystąpię. Wszyscy, absolutnie wszyscy, pytali się o to jak mi poszło itd. Wszyscy zagadywali, witali się... Miło mi strasznie było. Jestem także w "Dzienniku Wschodnim". Zarówno elektronicznym jak i papierowym. Rodzice też mi spokoju nie dają.