poniedziałek, 6 marca 2017

Spartolona robota.


Od dawna nie wchodziłem na 9gaga. Nie zmienił się. Wciąż zabawny.
Dzisiaj na niemieckim pani dowiedziała się o moich "pandach". Zapewne od pani od angielskiego, której przy klasie na ocenę opowiadałem w czwartek o wyglądzie mojego pokoju i między innymi o mych 54 pandach (pluszaki, plecaczek, poduszka, plakietki, szampon, czapeczka, kubek i podkładka na biurko). Przez moje konto na Instagramie kilka osób wiedziało o tym jak wygląda mój pokój. Potem rozmowa zeszła na nasze Instagramy, ale dosyć szybko ją skończyliśmy.
Dzisiaj chciałem pojechać rowerem, ale złapałem gumę przez zdezelowany krawężnik. Gdzie do jasnej ciasnej są urzędnicy?!? Jak zwykle partolą jakąś robotę. Łapcie linka obok.
Czasami mam wrażenie, że niektórzy urzędnicy to pasożyty żerujące na społeczeństwie.