niedziela, 19 lutego 2017

Nie można żartować




Przerób mema. "Polska nie może w kosmos" zamień na "Polska nie może w finał" (countryballs). Z jaką reakcją się spotkasz? A z taką jak powyżej.
Prawie nikt nie zrozumiał ŻARTU! Przez ten żart zostałem zwyzywany, zmieszany z błotem, że aż przykro czytać.TAK, KASIA MOŚ WAM WYGRA EUROWIZJĘ! Jej głos jest cudowny, ale piosenka zbyt mroczna i trudna do zapamiętania. Naprawdę próbowałem ją polubić, ale to zupełne przeciwieństwo Michała Szpaka. Jej piosenka jest trudna do zanucenia, nie zostaje w głowie. Szanuję obcokrajowych za to, że moją opinię respektują, bo wszystkie wyzwiska jakie otrzymałem są od Polaków. Dziękuję bardzo. Tak, potrzebuję psychotropów. Tak, mam downa. Tak, jestem idiotą. Mam tych ludzi teraz w głębokim poważaniu. Oni nie mają życia.
To wszystko było wczoraj. Komentarzy jest prawie 100, polubień do komentarzy osób mnie wyzywających jest po kilkanaście. Powymieniałem się opiniami z obcokrajowcami i jedną Polką. Dzisiaj napisałem:
"I listened to "Flashlight" 10 Times. Sorry, but I can't like it. It's absolutely dark song (i love dark songs, but not this) and hard to remember. Most people watching the Contest are listening to songs for the first time. I'm afraid that this song won't go far. Yes. Kasia has got absolutely amazing voice, but it's not enough. It's Just my opinion. Please respect it and don't abusing me by calling me an idiot, fu**ing mother**cker or something like that, because it's not a pleasure to read something about that."
Ponoć pluję w nasze gniazdo. Ponoć jestem zdrajcą. Jednak dziewczyna z Wielkiej Brytanii napisała mi w komentarzu, że ona brytyjskich piosenek od 2012 roku nie lubi i porównuje je z psimi odchodami. Ona może, prawda? Ona jest taka "postępowa", a ja jestem Polaczek Cebulaczek, bo nasz występ muszę adorować, modlić się do niego. Mam go oceniać na 4375348/10. Wszyscy tak się jarają Kasią, ale ona nie jest Michałem i na bank nie zajdzie tak wysoko jak on.
Ile jeszcze razy będziesz pisał takie rzeczy? Masz chłopie downa? Czemu obrażasz Kasię na obcych forach?
To wszystko Polacy. W porównaniu do nich, ludzie z innych państw potrafią choć trochę uszanować opinię i powiedzieć np. "Nie zgadzam się" zamiast "Jesteś gównem"