czwartek, 12 stycznia 2017

Teatr Osób Niepełnosprawnych

Mieliśmy dzisiaj okazję gościć Teatr Osób Niepełnosprawnych w naszym liceum. Przedstawiali nam sztukę pt. "Spowiedź w drewnie". Bardzo mi się podobała i wręcz cieszyło mnie to, że w tych ludziach jest tyle energii, siły i radości. Miałem okazję z paroma osobami porozmawiać przed kamerą na temat osób niepełnosprawnych. Pani dyrektor godzinę przed przedstawieniem poprosiła naszą klasę abyśmy pomogli im znieść sprzęt po występie. No i tak zrobiliśmy. Dziewczyny i niektórzy chłopcy przebrali się w kurtki, a inni (w tym ja) zostaliśmy ubrani tak jak jesteśmy. No i ja miałem z kimś nieść taki drewniany tron. Nikt nie poniósł ze mną, taszczyłem go sam. Ciężkie cholerstwo. Panie pytały czy dam sobie radę, kilku aktorów także, ale dałem radę.
 Na zewnątrz było ciepło i przyjemnie, pomimo śniegu.
 Na polskim pokazywałem kolegom trudne rebusy.
A te zdjęcia robiłem głównie po geografii. Fajne mamy lekcje.
Powieki same mi się zamykają. Nawet nie wiem, czy iść spać. Wiem, że i tak nie położę się aż do północy, nawet gdy mam na 7:30, a wstaję 2 godziny wcześniej...