wtorek, 3 stycznia 2017

Chamstwo

Dzisiaj medialnie. Otóż, rodzice wyjechali na niedługo samochodem. W międzyczasie na naszym i na dwóch innych miejscach zaparkowała blondynka mieszkająca w zupełnie innym bloku, pod którym widać z naszego okna, że miejsca parkingowe były tam wolne. Chamstwo. Chciałem dzwonić po SM, ale Jasiek nie chciał być donosicielem. Mama uważa, że to wina jakiegoś dresiarza, z którym Jasiek ma na pieńku. Ja natomiast wrzuciłem zdjęcie na Twittera, a tata na Facebooka. Kto daje takim ludziom prawo jazdy? 
Na 2016bestnine.com możecie sprawdzić jakie posty na Instagramie były najpopularniejsze w zeszłym roku. U mnie jest zabawna sytuacja, bo wszystkie zdjęcia są z Grudnia. Np. w maju nie wrzuciłem prawie nic, a lajków jak na lekarstwo. Mam to szczerze gdzieś, ale jakoś tak w głębi moje serduszko się cieszy.
Ech... To już 3. dzień 2017 roku. Czas nas prowadzi do nieuniknionej śmierci.