piątek, 30 grudnia 2016

Groteskowa (zd)rada miasta

 Jak podaje blog LLE24.pl nie będzie chodnika przy Tesco, ani remontu ulicy Wiklinowej. Przeciwko tym sprawom głosowali ludzie burmistrza z jego partii + radna PO. Za, głosowali posłowie PiS i Lepszej Łęcznej (raz, radna PiSu wstrzymała się od głosu). Wyszedłem dzisiaj na dłuuuugi spacer i porobiłem parę zdjęć.
 Poza tym, na ulicy Polnej przy Tesco nie ma także pasów. Nikt ich nie chce namalować, więc ludzie ryzykują mandatem od (tfu!) SMu lub policji.
 Oto ulica Wiklinowa. Nie zasługuje na remont. Prawda?
 O zgrozo!

A tutaj pod Gimnazjum nr 2 oraz koło Starostwa Powiatowego. Burmistrz powinien już dawno opuścić swoje stanowisko. Jest to zwykły burak, który nie potrafi rządzić.
Miasto brzydkie, brudne, źle zarządzane. A kto na burmistrza głosuje? Banda urzędasów. Jak ja nie znoszę nepotyzmu, który w Polsce ma się naprawdę dobrze. 80% polskich polityków dla mnie jest podludźmi. Pałam ogromną niechęcią do wielu radnych naszego miasta. Mam nadzieję, że urząd burmistrza w przyszłym roku przejmie ktoś kto zadba o miasto, a nie będzie je niszczył.