poniedziałek, 13 czerwca 2016

Redaktor Hubert

A więc. Mam już 2 stworzone 2 strony na Wikipedii, oraz edytowałem informację o reprezentacji Polski w piłce nożnej (dodałem, że mecz Polska-Irlandia Północna był pierwszym zwycięskim na Mistrzostwach Europy). Artykuł o wczorajszej strzelaninie w klubie w Orlando rozpocząłem ja, bo reszta była chyba leniwa i nie chciało jej się robić. Co prawda, wiele rzeczy jest już pozamienianych i dodanych. Ja zrobiłem tylko fundamenty.

Ale teraz wiadomość dnia. Będę miał 4 na koniec roku z angielskiego. Opowiadałem po angielsku o moim blogu. Dzięki temu będę miał dodatkowe punkty do liceum. Mam trzy na celowniku - Sempołowska, Wetterów i Grabski. W Grabskim idę na artystyczne (2 wybór), a w Sempołowskiej i Wetterów na mat-geo (kolejno 1. i 3. wybór).
Dzisiejszy dzień był pokręcony. Nasza klasa i klasa równoległa pojechały na wycieczkę, zostawiając 10 osób z klasy c, i parę z g. Przyszło kilka osób, a na ostatniej matmie byłem tylko ja i 4 osoby z klasy g. Poszliśmy do świetlicy (nie wiedziałem, że ma własną stronę na Facebooku) i graliśmy w bilarda, a koledzy na xboxie.
Po lekcjach chciałem sobie nalać zupy, ale sparzyłem rękę. Chcąc wziąć ją pod zimną wodę z kranu okazało się, że wyłączono nam wodę i leciała jakaś brązowa ciecz. Fuj. Ostatecznie musiałem ją zmoczyć w misce z ziemniakami.
Teraz na domiar złego mamy teraz odczyt wodomierzy (chyba jesteśmy jedyną rodziną w bloku, co ma wodomierz w kuchni, a nie w łazience) i jakieś problemy. Świetnie.