środa, 11 maja 2016

Sejm, Talenciarz, Fryzura i smutek

Zanim przejdę do drugiej części tytułu.


Dzisiaj w sejmie dzieje się bardzo dużo. Prawo i Sprawiedliwość wypomina wszelkie afery, przetargi i przestępstwa Platformy Obywatelskiej i Polskiego Stronnictwa Ludowego.



Dziękujemy Platformo. Co byśmy zrobili bez tych barier?

1 milion i 200 tysięcy złotych na remont gabinetu ministra infrastruktury.



Brawa za słowa pana Kamińskiego: "nikt nie będzie szkalowany za poglądy, nie aresztujemy nikogo za nieprzychylny rządowi artykuł".

Kogo broni KOD?

O. Ryszard Petru.
.
Koniec.
A teraz pora na normalny opis dnia. Jak w notatniku.
Dzisiaj na fizyce pani pytała kolegę, który nie wiedział jak odpowiadać, a pani... zwróciła mu uwagę, że to wszystko przez to, że ma za krótkie spodenki. "nie ma spodni, nie ma mężczyzny".
Ja odpowiadałem przed nim i nie było lepiej.
"Hubert, zapomniałeś wtedy plecaka, teraz rozumu. Ty weź się ogarnij"
Podczas lekcji WDŻ mieliśmy trochę o in vitro.
Podczas przerwy udało mi się zapisać na konkurs talentów, który odbędzie się w Dzień Dziecka.
Przez trzy godziny trwała lekcja poloneza, z której jestem zwolniony, bo nie idę na bal, więc jak zwykle siedziałem przez ten czas w bibliotece. Chciałem zaprezentować pani mój występ w tym konkursie. Powiedziała, że zeszłoroczny był sztywny. Ładnie wtedy zagwizdałem, ale nie miałem podkładu i stałem jak kołek. Teraz zadbam o to by wszystko było idealnie. Pani Z miała tylko jedno ale. Moją fryzurę. Wraz z dwoma koleżankami namawiały mnie, abym poszedł do fryzjera, bo zostanę zapamiętany jako "loczek", a nie jako przebojowy chłopak z dużą wiedzą. Potem doszło do tematu innych fryzur, a pózniej na temat pewnej celebrytki, która ma pewną część ciała tak ogromną, że aż się z niej śmiejemy. Od gwizdania, po celebrytów. Ot, taka normalna rozmowa. Nieprawdaż?




A na wuefie miałem doła. Czasami mi wychodziło, a często nie :(
 –


.
Edit: 19:31
Beata Szydło: Przez rządy PO-PSL Polacy stracili 340 miliardów złotych. To nie my was podsumowujemy. Zrobili to obywatele. My tylko pokazujemy jak rządzona była Polska.
Ewa Kopacz: Kłamali podczas kampanii wyborczej, to kłamią i teraz.
Kto wygrał? Beata!

"Prezes jednej ze spółek żądał złotego mercedesa"

"Zgorzelec i Goerlitz dostali po milion 400 tysięcy. Tylko, że Zgorzelec złotych, a Goerlitz euro (czyli 4 razy więcej niż polska strona miasta)"


"2/3 zysku z eksportu trafia do kieszeni zagranicznych przedsiębiorców. Tak nie może być"
Chcę zobaczyć wszystkich ludzi z PO i PSL w więzieniu! I to natychmiast!


"Rządy PO inwigilowały ponad 50 dziennikarzy", ale i tak za ich rządów byliśmy wyżej w rankingu wolności mediów. Wspieranie PO, to jak wspieranie Łukaszenki na Białorusi.


"Porażająca skala inwigilacji dziennikarzy za rządów PO-PSL. A dzisiaj opozycja pierwsza grzmi na temat wolności mediów. "

Nieudane inwestycje, prezydencje, gadżety, bezsensowne akcje. Miliardy wyrzucone w błoto!

Sklepiki szkolne straciły mnóstwo pieniędzy po zmianie ich zawartości na tylko zdrową żywność.