wtorek, 17 maja 2016

Piosenka #PracaRządu

Deszcz zdążył spaść 2 razy, robiąc mokrym wszystko dookoła. Mnie boli trochę gardło po tym jak udawałem kurę i szczeniaka na wuefie.
Wczoraj około północy napisałem piosenkę. Dostała 11 RT i 5 polubień.


Tak, zgadza się. Napisałem do niej na czacie, ale mi jeszcze nie odpisała.
.
A teraz - polityka.
PO w swojej obronie obarczyła PiS, że ona w pół roku też zniszczyła Polskę. Twitter był bezlitosny.




A teraz sprawa #Brexit.
Wielka Brytania chce referendum w sprawie przebywania w Unii Europejskiej. Sondaże mówią wyraźnie, że WB z UE może się wypisać. I wiecie co? Też tego chcę. W końcu mam prawo wyrażania swojej opinii. Jeśli WB się wypisze, to wypiszą się i inne kraje, co sprawi, że UE upadnie. Muszę przyznać, że sama idea UE nie była taka zła. W 2004 roku wstępowaliśmy do innej Unii.

Wyraźnie widać, że to niektórym przeszkadza i wmawiają, że wypisanie się z Unii sprawi, że znikną miejsca pracy i Brytania zbiednieje.



Same komentarze Gazeta.pl na temat innych już tematów są iście żałosne:
Dzień Dobry TVN
Złotówka słabnie
Memy z Macierewiczem
Tarcza w Redzikowie