sobota, 28 maja 2016

Modniś

Wczoraj wyszliśmy z rodzicami na miasto, aby kupić mi buty do garnituru na bierzmowanie (które będzie 14 czerwca).
Poszliśmy, więc do CCC na dworcu autobusowym (bo kolejowego akurat nie mamy)



Potem wstąpiliśmy jeszcze do Pepco, gdzie chciałem kupić pewien element garderoby, ale tata się nie zgodził.


Ostatecznie kupiliśmy te. Mama chciała droższe, za 179, ale ja się nie zgodziłem, bo mi się nie podobały. Dlaczego tak nagle szalejemy z kasą? Mama wygrała 5000 złotych, bo trafiła niedawno piątkę w Lotto. Koniec.

Usiadłem wraz z mamą w cieniu. Było tak błogo. Wcześniej podszedłem do fontanny zdjąłem moją czapkę zamoczyłem w wodzie i założyłem na głowę. To było przyjemne uczucie. Pani, która stała obok zaśmiała się i powiedziała do dziecka leżącego na jej ramionach: "widzisz, tak się chłopczyk ochładza".

Na drzewie usiadł ptaszek. Zobaczcie jaki śliczny :3

Ale odleciał :(

Kuzynka wczoraj dostała telefon (Samsung Galaxy s5, więc muszę przyznać, czadowy), którym mi się notorycznie chwaliła na Snapie. Totalne zazdro. Też bym chciał taki, ale jestem biedny. Jestem też za biedny na produkty Nestle Fitness
O 15. mieliśmy też próbę do bierzmowania, gdzie śpiewaliśmy pieśni, oraz pokazywano nam jak będzie ono wyglądać.
.
Edit: 10:22
Zobaczcie jak na gazeta.pl ludzie plują na prezydenta. Wstydzą się za niego? Ale za Bronka się nie wstydzili i za jego multum wpadek? Mi jest wstyd za Agorę, gazeta.pl i za jej użytkowników. Ogromni obrońcy demokracji.