wtorek, 3 maja 2016

3 Maja

Już wróciłem. Jestem w domu :(
Ale nie ma co się smucić, bo mamy 3 maja. Święto konstytucji.







Wczoraj był dzień flagi. Zebrało się na wspomnienia sprzed paru lat. Tutaj między innymi prezydent Komorowski skompromitował święto. Gdzie są polskie flagi?
.
A tak już poza tym, to wrzucam parę zdjęć zrobionych na wsi.




(przy przystanku)


Dingo się patrzy.

A tu się cieszy :3

Kiedyś tu była piaskownica







Na wakacje zjeżdżaliśmy z tej górki na rowerach.

Czad.

Tę podstawowkę kończyli profesorowie UMCS w Lublinie. Min. mój wujek. Mój tata też tam chodził. Zburzona w ok. 1980



Studnia, której się bałem jak byłem mały.


Lubimy chodzić do lasu.

Rzepak w tym roku słabo rośnie.










Nad rzeczką - Henrykówką.




Uwielbiam się wspinać na to drzewo.





Koniec.
.
Edit: 19:03
Obejrzałem 2 odcinek filmu/serialu (nie wiem ostatecznie co to jest) "W pułapce miłości". Osobiście stwierdzam, że to chore. Naprawdę chore. Bić kobietę za niezałożenie ubrania zasłaniającego całe ciało, albo za sprzeciwianie się bezwarunkowemu życiu według koranu. Bardzo bałbym się mieszkać w Afganistanie, czy Iraku. Słyszałem nawet o tym, że zabito małą dziewczynkę, ponieważ ta miała odsłoniętą twarz.
Opis odcinka 1 i 2 znajdziecie o tutaj:
1
2
Uwielbiam telenowele.
A, i jeszcze. Z nudów poczytałem trochę o zupełnie różnych artykułach na Wikipedii. Np. o Jerozolimie (Link).