poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Straszne choróbsko

Wczoraj przed kościołem zaczął boleć mnie brzuch, ale spokojnie myślałem, że mi przejdzie. Otóż, nie przeszło i musiałem wymiotować w nocy.
Plusem nocnych wydarzeń jest to, że nie idę do szkoły, ale też nie mogę normalnie jeść. Dzisiaj zjadłem tylko dwa gryzy chleba i serek truskawkowy. Nie mam pojęcia jak to przetrwam. Pozostaje mi tylko oglądanie politycznych filmików na YouTube.

Pod filmem numer 2 znalazłem komentarz, który uderzył wszystkich platformowców.
1) Afera tasmowa 2) Afera hazardowa 3) Afera wyciagowa 4) Afera stadionowa 5) Afera autostradowa 6) Afera stoczniowa 7) Afera AmberGold 8) Afera Elewarru 9) Afera z informatyzacja MSW 10) Afera z budowa gazoportu w Swinoujsciu/dostawami gazu z Kataru 11) Afera z budowa elektrowni atomowej (od 5 lat trwa "wybieranie" lokalizacji, a zarzad specjalnych spólek bierze kase) 12) Afera z opóznieniem publikacji przez Rzadowe Centrum Legislacji ustawy o rajach podatkowych 13) Grabiez Polakom polowy oszczednosci emerytalnych zgromadzonych w OFE (153 mld zl) 14) Wydluzenie obowiazku pracy (wieku emerytalnego) o 7 lat u kobiet i 2 lata u mezczyzn 15) Rozrost biurokracji (sto tysiecy nowych etatów) 16) Drastyczny wzrost zadluzenia kraju (z 530 mld zl do blisko 1 bln zl) 17) Podniesienie VAT-u na wszystko 18) Podwyzszenie o 1/3 skladki rentowej (ZUS) dla przedsiebiorców 19) Zamrozenie na 8 lat kwoty wolnej od podatku, kwot uzyskania przychodu oraz progów podatkowych 20) Podniesienie akcyzy na paliwo 21) Likwidacja ulg podatkowych (budowlana, internetowa) 22) Zmniejszenie o 1/3 zasilku pogrzebowego 23) Wprowadzenie nowego podatku paliwowego - tzw. oplaty zapasowej 24) Nalozenie na Lasy Panstwowe haraczu w postaci podatku od przychodu (a nie dochodu!) 25) Prace nad wprowadzeniem podatku smartfonowego i tabletowego 26) Prace nad wprowadzeniem podatku audiowizualnego 27) Przyjecie zabójczego dla polskiej gospodarki pakietu klimatycznego 28) Zgoda na wprowadzenie do Polski GMO 29) Przyjecie ustawy o ograniczeniu dostepu obywateli do informacji publicznej 30) Przyjecie ustawy o ograniczeniu wolnosci zgromadzen 31) Przyjecie ustawy o "bratniej pomocy" (tzw. ustawa 1066) 32) Spuszczenie w sejmowym klozecie kilku milionów podpisów zlozonych pod obywatelskimi inicjatywami referendalno-ustawodawczymi 33) Utajnienie raportu o nieprawidlowosciach w ZUS do jakich doszlo w latach 2008 - 2013 34) Próba nocnej zmiany Konstytucji RP, która umozliwilaby sprzedaz Lasów Panstwowych 35) Doprowadzenie do tragicznego stanu publicznej sluzby zdrowia (czekanie po kilka lat na wizyte u lekarza specjalisty) 36) Podpisanie z Rosja niekorzystnej umowy gazowej (najdrozszy gaz w Europie) 37) Blisko 3-letni paraliz legislacyjny w sprawie wydobywania gazu lupkowego 38) Drenaz Funduszu Rezerwy Demograficznej 39) Wyprzedaz majatku narodowego za ponad 65 mld zl (w tym spólek strategicznych takich jak Azoty Tarnów); 40) Ograniczenie potencjalu militarnego 41) Brak przemyslanej i suwerennej polityki zagranicznej 42) Wszechobecny nepotyzm i kolesiostwo (tysiace stanowisk oplacanych z publicznej kasy dla kolesi z Platformy "Obywatelskiej")
Oto, co PO zrobiło przez 8 lat rządzenia. Szkoda tylko, że
TO nie politycy PO, PiS, SLD, PSL, Petru są największymi wrogami partii KORWIN, czy całego środowiska wolnościowego. To właśnie tacy "dziennikarze" jak Lis, Olejnik, Kraśko, Lewicka, Żakowski i cała reszta pachołków okrągłego stołu. To właśnie oni uzurpują sobie prawo do wmawiania wyborcom swoich przekonań i właśnie dlatego są takie a nie inne wyniki wyborów. Dopóki nie zaczniemy walczyć z nimi i uświadamiać ludzi, że są to po prostu pachołki, szczekające pieski, nieobiektywne kanalie, dopóty nie osiągniemy żadnego sukcesu.
Moim zdaniem wszystkich zdrajców narodu powinno się wsadzać do więzień.

Na sam koniec. Oto ja w wakacje 2014 przy łotewskim sejmie.
.
Edit: 13:55
Postanowiłem, że się zdrzemnę i od razu mówię, że to był najgorszy pomysł. Po śnie ogarnęły mnie takie dziwne myśli. Boję się, że strata rodziców nastąpi szybko, albo, że wszystko szybko mija (wyjazd do Kołobrzegu), lub to, że moje narodziny były tak dawno, a 2005 rok to w ogóle bajka. Miałem wtedy takie wspomnienia, że aż chce mi się płakać z bezsilności. Oczywiście biegunka nie ustaje, a ja muszę cierpieć (no, ale nie tak jak biedne dzieci w Afryce, które głodują). W głowie mieszają mi się różne terminy (Prima Aprilis, naleśniki, koalicja) przez co boli mnie głowa. Właściwie to wszystko mnie boli. Chcę, żeby to wszystko się skończyło...