środa, 6 kwietnia 2016

200

Dzisiaj dwie okrągłe liczby
200. post.
24000 wyświetleń. Mój matematyczny mózg już przelicza, że na jeden post przypada 120 wyświetleń. To wciąż mało. Celem jest milion (no, ciekawe kiedy).
Wczorajsze wyjście na dwór było czadowe. Jak miło widzieć przyrost naturalny na placu zabaw. Było może z kilkanaście małych dzieci, a ja infantylny chłopiec latałem z dziewczynami młodszymi ode mnie o 3 lata. To nic nie szkodzi, bo zabawy były przednie.
Nigdy nie dojrzeję.
Dzisiaj też jest ciepło. Mogłem w końcu wyjść do szkoły bez kurtki. Wiatr przyjemnie wieje z okna w sali od WFu, a ja siedzę w bibliotece. Moich BFF nie ma, ale tłum jest :(.
Dzisiaj był sprawdzian z fizyki na pierwszej lekcji. Spóźniłem się, więc pani musiała mnie (z kolegą, który też się spóźnił) gdzieś usadzić. Ja wylądowałem przy biurku nauczycielskim. Zabawne nieprawdaż?
Na lekcji wychowania do życia w rodzinie mieliśmy szokujący film o aborcji. To okrutne, że niektóre panie usunęłyby swoje dziecko np. tylko dlatego, że owe miałoby zespół downa. Te zdjęcia z zabiegów były obrzydliwe. Poszarpane, martwe dzieci. I ludzie mówią, że to nie morderstwo. W wielu krajach za sprzeciwianie się aborcji grozi więzienie. Na szczęście nie w Polsce.
To wszystko pieniądze. W tych czasach tylko one się liczą. Moralność, wiara i szczęście odchodzą na drugi plan.
.
Edit: 16:22
Wszystkie smutki odłóżmy na bok, ponieważ przyroda budzi się do życia.

Słoneczko świeci. Deszczu brak (na razie)

Z okna w bibliotece widać ładnie szkolny ogródek.

Ładne widoki po powrocie ze szkoły.

Kwitnące krzewy.

Ale minusem są gołe drzewa. Kiedy w końcu obrosną liśćmi?
Dziś w bibliotece mieliśmy konkurs w grze internetowej "Give Up". Zająłem trzecie miejsce bo się poddałem. Pani była zszokowana, a ja po prostu nie chciałem dłużej grać.
.
Edit: 17:16
http://ndie.pl/grecji-islamscy-imigranci-pala-zabytkowe-ikony-cerkwi/ koniecznie wejdźcie!!!