piątek, 25 marca 2016

Lublinie mój kochany

Zaraz szlag mnie trafi.
Jesteśmy w takich czasach, gdzie nasze życie uzależnione jest od mediów społecznościowych - od Instagrama, przez Facebook, po Snapchat. Żyjemy nowocześnie, bogato. Ludzie kupują w sklepach ubrania za kilkaset złotych, szpanują nowymi telefonami za kilka tysięcy. Jak to mówią: "Bogaci się bogacą, a biedni biednieją". Dlaczego o tym mówię?
Moje ukochane miasto, w którym przyszedłem na świat, w ciągu ostatnich 12 miesięcy utraciło 7 tysięcy mieszkańców. Tak państwo dba o obywateli. Nie zatrzymujemy ich, tylko pozwalamy na to, by uciekali (chociaż pewnie połowa z tych co "ubyli" mogła niestety umrzeć). Dane zaczerpnięte z tej strony. W sumie to nie dziwię się, że ludzie stąd uciekają. Co wczoraj słyszałem w telewizji? Sami wiecie. Po prostu państwo jest nieprzyjazne obywatelowi. Tyle.
Aktualnie w Lublinie, na pobyt stały, mieszka 326 tysięcy osób. Około 8 tysięcy, na tymczasowy.

Edit: 12:02

Według lewicy jestem nazistą. Każdy kto myśli logicznie, a nie jest w lewicy jest faszystą. Bo w porządku jest darcie biblii i obrażanie katolików, ale jeśli cokolwiek złego zrobiłbym z Koranem, albo wyzwałbym jakiegoś muzułmanina to od razu te media podniosłyby na mnie rękę. Dlaczego? Bo są antypolskie. A dokładniej proniemieckie. Na szczęście w internecie możemy czytać co chcemy, więc od tych stron trzymam się z dala. Szkoda tylko, że ktoś musi się poświęcać po to by nagłośnić idiotyzm.
Owszem, jestem za nowoczesnością. Można mnie znaleźć w różnych social mediach. Ale takiej nowoczesności jak w Belgii, czy Paryżu to ja nie chcę. Dziękuję.
PS
Kocham Obóz Narodowo-Radykalny wraz z Młodzieżą Wszechpolską.
.
Edit: 15:02
Nic tak nie podnosi ciśnienia jak Nowoczesna i Gazeta Wyborcza.
Nawet nie wiem jak to skomentować. To wydaje mi się śmieszne. I tyle.
.
Edit: 16:33
Słynny aktor, dwukrotnie nominowany do Oscara, James Woods pochwalił Polskę ws. uchodźców.
woods

A więc Polska, ofiara niesprawiedliwych żartów, pokazuje zdrowy rozsądek ponad Obamą, Clinton i Merkel. (tłumaczenie zaczerpnięte ze strony blogpublika.com)

Byłoby pięknie, gdyby Polacy docenili te słowa. W komentarzach ludzie piszą, że takich osób jak James Woods jest o wiele więcej, tylko po prostu media tego nie nagłaśniają. Chwali się również jego wysokie IQ, zdolności aktorskie oraz prawicowe poglądy. Popiera Donalda Trumpa - kolesia, który ma jaja i potrafi pisać i mówić co się dzieje. Nie to co Hilary Clinton, która chce zguby.
Jestem sercem za Ameryką, bo ona ma znaczenie na świecie.
Tymczasem w Polsce. Posłanka z Nowoczesnej, Joanna Scheuring-Wielgus zgłosiła Pawła Kukiza do Komisji Etyki Poselskiej ws. pewnego wpisu na jego Facebooku.

A tutaj pan Paweł ma rację. Szkoda tylko, że Nowoczesna chce dla nas najgorzej. Każdy kto mówi prawdę, jest obarczany o mowę nienawiści. Nie zawsze słusznie. Warto dodać, że wielu posłów tejże partii ma nazwiska niemiecko brzmiące. No chociażby pani Joanna, która na początku tego roku skompromitowała się w sejmie.

Nie chce mi się nawet czytać komentarzy na Gazecie Wyborczej, gdzie ludzie nie zgadzający się z panią poseł, są minusowani i obrzucani "gnojem".