piątek, 18 marca 2016

Ekstremalna Droga Krzyżowa

Dzisiaj o 18. idę do kościoła na mszę świętą, a tuż po niej na EDK. Przejdziemy z bratem i innymi ochotnikami z Łęcznej i okolic, trasę o długości 42 kilometrów, startując od kościoła pw. św. Józefa, a kończąc w kościele św. Marii Magdaleny. Będziemy przechodzić przez kilka okolicznych wsi (min. Kijany) w milczeniu i powoli, bez pośpiechu. Planowany powrót o około 5 rano.
Dzisiaj dostałem dyplom z konkursu geograficznego.

Z naszego gimnazjum byłem najlepszy, wszyscy w szkole mi gratulowali. tylko nie mama. Mama była wściekła.
A dzisiaj o polityce będzie mało, ale ciekawie. I z opiniami.
Gazetka w LO Wrocław – Dyrektor, nauczyciele, ba, a nawet telewizja oburzona! A wy co o tym sądzicie? W mojej ocenie to pokazuje, że młodzi mają własne zdanie i zgodnie z wolnością słowa powinni móc je wygłosić, by reszta oceniła po czyjej stronie jest prawda
Genialnym pomysłem byłoby, żeby w każdej szkole powstałyby ściany z ideami, gdzie każdy mógłby wyrazić poglądy. Nieważne czy prawicowe, czy centralne, czy lewicowe. Po prostu własne. Uczniowie byliby kreatywniejsi, a jak wiadomo kreatywność jest przez polską szkołę zabijana.
Nagroda złotego Goebbelsa znów dla Wyborczej –
A tego skomentować nie chcę. Pozostawiam to wam.