środa, 16 marca 2016

Bawię się w recenzenta

Dlaczego? Otóż dzisiaj w naszej szkole odbył się "Dzień języków obcych" w którym udział wzięły wszystkie klasy naszego gimnazjum. Na próbie generalnej, czyli na lekcji historii poproszony (no, nie do końca) zostałem o to, żeby ocenić nasze przedstawienie. Muszę przyznać, że nasza klasa dała z siebie wszystko. Wiele razy rozśmieszali publiczność do łez. Klas trzecich było siedem, więc konkurencja była wysoka. Zajęliśmy (chociaż nie wiem czemu kończę na "my", ponieważ nie brałem w nim udziału) ex aequo 1. miejsce z klasą A. Oni również mieli świetne przedstawienie ("Czerwony Kapturek" po niemiecku), ale przeszkadzał mi fakt, że po przedstawieniu podarowali słodycze nauczycielkom w jury. To, moim zdaniem, było nie fair. Nasza scenka była uwspółcześnioną wersją "Romea i Julii". Używany był współczesny, angielski slang. Podobała mi się scena jak Julia kupowała narkotyki i groziła dilerowi pistoletem, bo nie chciał jej sprzedać narkotyków. Albo gdy Tybalt z muzyczką z "Mission Impossible" w tle turlał się po sali balowej. Genialne! Totalna śmiechawa.
Niektóre klasy miały strasznie słabe audio, ale również miały chwile, które sprawiały, że ciężko było utrzymać poważną minę.
Nawet nie wiecie jak się cieszyliśmy, gdy dowiedzieliśmy się, że mamy 1 miejsce! Nie dziwię się, ponieważ nasze stroje były staranne, odpowiednio dobrane i wypożyczone z Teatru im. Juliusza Osterwy w Lublinie.

Dzisiaj był ostatni dzień rekolekcji. Do serca wziąłem serca księdza, który powiedział: "Kto chce zniszczyć Polskę, ten chce zniszczyć katolicyzm". Jesteśmy jedyną jego ostoją w całej Europie.

.
Edit: 16:03
Ostatnio bardziej przyjrzałem się akcjom organizacji HejtStop oraz jej pozwu wobec Mariusza Pudzianowskiego. Pozwoliłem zaczerpnąć z sieci kilka znalezionych obrazów na temat lewicowej organizacji zwanej słusznie "antypolonizmem".

Mariusz Pudzianowski napisał niedawno na swoim profilu na Facebooku, że niektórzy imigranci zachowują się jak zwierzęta.
Napadli na jedną z jego ciężarówek.

Jednak Joanna Grabarczyk - założycielka organizacji zgłosiła go do prokuratury, która na szczęście powiedziała, że nie zrobił nic złego.
Znalezione obrazy dla zapytania Joanna Grabarczyk
Nic na tym nie zyskali, ale się nie poddają i dalej idą w zaparte.

Na zdjęciu powyżej sprawa, którą niegdyś HS się zajmował.
Okazała się by fejkiem.

Tutaj natomiast widać akt hipokryzji z jej strony. Ja jestem sympatykiem partii KORWiN (mam nadzieję, że niedługo będę do niej należeć) i uważam, że te słowa mnie obrażają, ponieważ nie szerzę nienawiści, a do samego narodu żydowskiego nic nie mam, za wyjątkiem tego, że często domagają się tego, co nie zawsze jest ich. Szkoda mi naprawdę ofiar holocaustu, ale tak jak się nas po tym traktuje, mimo że my też byliśmy ofiarami... Szkoda gadać.