czwartek, 4 lutego 2016

Tłusty Czwartek

Ostatni czwartek przed Środą Popielcową (in. Popielcem) nazywa się Tłusty Czwartek i jest idealnym świętem dla każdego smakosza. Niestety, ja mam cukrzycę, więc muszę ograniczać spożywanie pączków i innych. Niektórzy jedzą 5-6, ale ja na razie zjadłem 2. Dodatkowo zjadłem takie pączka w wersji mini, a na podwieczorek zjem faworka. I tyle. To właściwie jedyny dzień, w którym mogę się tak objeść.
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Tak wyglądał mój pączek na śniadanie. Pyszotka.
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Brat po skończonych zajęciach na UMCS nakupował tyle pączków, że chyba do jutra ich nie zjemy.
Nie mam dzisiaj nic ciekawego do powiedzenia oprócz jednego. Dzisiaj też złamałem zakaz wchodzenia do biblioteki. Na jednej z długich przerw pan miał dyżur koło niej, ale gdy był do mnie odwrócony tyłem, to migiem wszedłem do środka. Panie były bardzo roześmiane.
"Hubert, kiedy ty przestaniesz tak ryzykować?"
A ja na to krótko:
"Najpierw Katowice, później biblioteka"
Ta anegdotka jest tak zabawna, że opowiedziałem ją na zajęciach z panią psycholog. Jest naprawdę super, a dzisiaj rozmawialiśmy min. o moim blogu.
.
Edit: 18:08
Zrobiłem ekstremalny quiz geograficzny na gazeta.pl. Pobijecie mój wynik? Niektóre pytania to banały. Liban, Gwinea Równikowa, czy wyspy Oceanii? Prościutkie. Pomyliłem tylko pewne dwa państewka graniczące z Chinami :(
.
Edit: 19:54
Jayda Fransen z organizacji Britain First zaprasza wszystkich Polaków i innych mieszkańców Wielkiej Brytanii do wstąpienia do organizacji, która broni chrześcijańskich wartości w Europie. Jeśli mieszkacie w UK, to możecie tam wstąpić. Polacy są tam mile widziani :)