poniedziałek, 4 stycznia 2016

Poświąteczne lekcje w szkole

Lekcja historii była zaiste ciekawa. Partie polityczne! Nie znoszę Róży Luksemburg. Założyła ona bowiem, Socjaldemokrację Królestwa Polskiego i Litwy. Komunistyczna (marksistowska) partia, której nie zależało na niepodległości Polski. Na dodatek lekcję mieliśmy o PSLu. Wiecie ile ta partia ma lat? 121! Nadal zasiada w Polskim sejmie, mimo, że nie jest nikomu potrzebna...
Naprawdę super była też geografia, na której śmieliśmy się z Bratysławy (nie zrozumiecie). Musiałem pokazywać na mapie granice Azji i trochę się sprzeczałem z panią o Kaukaz. Ja uważam, że Azerbejdżan, Armenia i Gruzja należą do Europy. Jednak mimo wszystko Kaukaz jest "azjatycki". Ogólnie, to uważam, że Europa i Azja powinny być złączone. Po co tworzyć sztuczne podziały?
Z niecierpliwością czekałem na polski, ale okazało się, że nie poruszymy sobotniego wpisu na Facebooku. Może w czwartek na godzinie wychowawczej?
.
.
.
Poczytałem sobie informacje o konflikcie z wczoraj. Do Arabii Saudyjskiej dołączył Bahrajn. Ciekawie się zapowiada...
Edit: 14:42
Zapomniałem, że dzisiaj było strasznie zimno. -16 stopni
.
Edit: 18:58
Właśnie skończyła się wizyta księdza proboszcza na kolędę. Cieszył się bardzo, że mnie widzi i trzyma za mnie kciuki w nauce. Powiedział też, że bardzo urosłem :)