sobota, 9 stycznia 2016

Marny będzie ze mnie kierowca.

Był ładny poranek. Nie mogłem się powstrzymać i włączyłem telewizor (mama nie lubi TV z rana). Pierwszą stacją do, której zmierzałem, był mój ulubiony kanał informacyjny - Polsat News. Dowiedziałem się o wczorajszych wydarzeniach w Egipcie. Goście z maczetami zabili dwóch Austriaków i Szweda. Straszne, prawda? Otóż dla mnie niezbyt. Sami się pchali do Egiptu, to niech mają. Tam jest naprawdę niestabilna sytuacja, w każdej chwili może pójść coś nie tak...
.
.
.
Dzisiaj pojechaliśmy całą rodziną nad mustang. Naszym samochodem oczywiście. Każdy prowadził. KAŻDY. Nawet ja.
Mama trochę się bała, co spowodowało, że strasznie krzyczała na tatę.
 Lodówka *.*
 Mama kieruje
 Śnieg



 Zimno
 Tutaj kieruję ja. Pilnuje mnie tata.
 Strasznie ciężko się kieruje...

 Tutaj wjechałem w krawężnik :/
 Obrzeża dwudziestotysięcznego miasta. Piękne, prawda? (Sarkazm)




 Znudziło mi się siedzenie w aucie. Tutaj kierowała już mama.
 Ja porobiłem sobie zdjęcia drzew.





 Uwielbiam włazić na drzewa.
:)
.
Teraz sobie czytam o ośmiotysięcznikach i muszę przyznać, że jestem dumny z Polski.
8 maja 2009 roku, po wejściu Kingi Baranowskiej na Kanczendżongę, Polska została pierwszym krajem, którego przedstawicielki zdobyły wszystkie 14. ośmiotysięczników.
Na dodatek 10/14 z ośmiotysięczników zostało po raz pierwszy zdobytych zimą przez Polaków (1 wejście Polaka z Włochem). A dwa są nadal niezdobyte :)
.
Edit: 15:57
Oto powstała pod koniec XIX wieku cukrownia w Ziębicach zamknięta przez PO. Tego chcą KODowcy i .Nowoczesna? Upadku polskich firm? Wkurza mnie hashtag #wolnemedia na Twitterze.
.
Edit: 20:04
2 godziny temu wyszedłem pobiegać i spotkałem dwie przyjaciółki, które mieszkają na tej samej ulicy co ja :). O 19:00 wróciłem do domu i obejrzałem film, na którym Marian Kowalski podczas jednego z marszu KODu powiedział, że PO się nakradło (w OGROMNYM skrócie) i, że zamiast Lublina, polskie wojsko będzie bronić Berlina. Opowiadał o tym, że kryzys uchodźców wyniszczy Europę i, że wielu polskich przedsiębiorców zostało wydudkanych. Nie wspieram KODu, bo on nie obrania demokracji, tylko dyrektorów.