środa, 23 grudnia 2015

Nadal nie mogę się nacieszyć telefonem

Już jutro Wigilia. Nie wiem czy mam się cieszyć czy nie. Kiedyś na pewno bym się ucieszył, ale teraz? Teraz to nie to samo co kiedyś. Śniegu brak, 11 stopni na plusie, brak atmosfery... Takie święta.
Cały czas rozmyślam o wczorajszej wigilii klasowej. Pogodziłem się z koleżanką, z którą się pokłóciłem, śmiałem się, byłem szczęśliwy. Jutro czegoś takiego nie będzie. Nudna rozmowa z rodziną w małym gronie. Zawsze chciałem spędzić święta u babci, bo cała rodzina się zjeżdża. Tylko nie my.
Dzisiaj udekorowaliśmy choinkę. Oczywiście musiałem wysłać Snapy. Ogólnie cały Snapchat jest super.

A jakość obrazu w niektórych aplikacjach mnie powala.



Wszedłem dzisiaj na eurowizja.org i znalazłem piosenkę, która może reprezentować Litwę w Sztokholmie. Mój Boże. Ona jest niesamowita *.*
Taki Litewski Justin Bieber. Ta muzyka kojarzy mi się z naprawdę szczęśliwymi momentami mojego życia. Dzięki niej myślę też o przyszłości.
.
Dzisiaj wychodziliśmy po napoje (na wigilię, 25 i 26 grudnia).
Nie będę ich pił. Postanowienie noworoczne - lepiej wyglądać na początku 2016. Najlepiej zacząć już teraz. Zainspirowany przez DEYNN (na Snapchacie) wykonałem kilka jej ćwiczeń. Dały mocno popalić. Ale jestem z siebie dumny. Niedługo będę lepiej wyglądać.
.
Na sam koniec, chcę wam gorąco podziękować za 11 tysięcy wyświetleń. Kiedyś dla mnie to była abstrakcja. Dzisiaj - rzeczywistość :)