czwartek, 17 grudnia 2015

Jak ja się stęskniłem za "Hot in Cleveland"

Dostałem szóstkę z techniki! Myślałem, że mój film był beznadziejny i przed wystąpieniem bardzo się stresowałem. Nie wiem jak kolega, ale jednak było super. Wszyscy się śmiali i mówili, że przedstawiliśmy to w oryginalny sposób.
Na długiej przerwie graliśmy w sześciu w "Uwaga Zakręt" (ja kontra pierwszaki). Wygrałem pierwszą grę, a w drugiej zająłem drugie miejsce. Miszczostwo!
Niemiecki był natomiast bardzo ciekawy. Oglądaliśmy filmy. Najpierw niemiecki o świętym Mikołaju, ale był nudny (źle przetłumaczone napisy sprawiły, że był zabawny).
.
Gdy wróciłem do domu, spotkałem najpiękniejszą rzecz w moim życiu. Tata postanowił kupić lepszy pakiet w NC+. Mamy teraz fajne kanały. Między innymi Comedy Central Family i Nickelodeon. Jak ja się stęskniłem za "Rozpalić Cleveland". Ostatnio oglądałem to ponad rok temu, ale teraz nie mogę znaleźć żadnego odcinka z polskimi napisami. Odcinek jest zabawny. Zaraz oglądam dalszą jego część i jeszcze jeden. Nie mogę się doczekać.
.
Edit: 19:19
Zobaczcie co znalazłem na Faktopedii. Kolejny argument za tym by Grupę Wyszehradzką zjednoczyć.