sobota, 14 listopada 2015

Jestem u babci

Babcia mieszka na zachodnich terenach powiatu Hrubieszowskiego. Przyjechaliśmy do niej z tatą w okolicach 21. Spędziłem fajny wieczór na gadaniu z kuzynami. Nie widzieliśmy się od sierpnia.
.
.
Jak miałem iść spać (ok. 23) dowiedziałem się o zamachu terrorystycznym przeprowadzonym w Paryżu. Brak mi słów. Nie mogłem spać. Cały czas ćwierkałem i siedziałem na Twitterze. Popularne są hashtagi #ParisAttacks i #PrayForParis. Już ponad 7 milionów tweetów na ten temat. Tylu ludzi jest przeciwnych zamachom. Europa powinna być bezpieczna.
.
Edit: 9:14
Nowy hashtag! #ChcemyZamknięciaGranic. Coraz więcej tweetów.
Twitter jest wspaniały.
.
Edit: 9:36
#FranceUnderAttack. Kolejni ludzie dołączają się do akcji.
.
Edit: 13:15





Nasza polska wiejska jesień. Spędziłem przyjemny czas na spacerze z kuzynką :)
Edit: 16:14
Na TT teraz są popularne przepowiednie Nostradamusa.
Edit: 16:42
Teraz jest strach o Światowe Dni Młodzieży
Edit: 18:33
Zmieniłem profilowe na Facebooku