piątek, 27 listopada 2015

Czy ja jestem komuś potrzebny?

Postanowiłem zrobić sobie zdjęcie za pomocą Selfie Sticka. Tak na próbę, żeby zobaczyć jak on działa:
Nie jest zły :P
Przeżywam trudny okres. Jest mi strasznie smutno i rozmyślam na tematy, o których nie chcę myśleć.
Dzisiejszy dzień w szkole też jakoś nie był fajny.
Na polskim nadal przerabiamy "Kamienie na Szaniec" (akcja pod Arsenałem). Powiem wam, że to naprawdę wymagało odwagi.
"Kadłubek" o mało nie zepsuł akcji, przez swoje emocje.
Więcej można przeczytać na Wikipedii (link).
Na WFie złapałem doła. Graliśmy w piłkę ręczną. Smutno mi się zrobiło bo prawie każdą piłkę przepuściłem (stałem na bramce). Jedną nawet złapałem, ale ta się odbiła i trafiła do bramki :(
Przez chwilę grałem na boisku i mocno oberwałem w rękę. Na szczęście nic się nie stało.
To nic. Jak wróciłem do domu to zobaczyłem, że wygrałem konkurs literacki w Płocku. Jadę tam w następną sobotę!!! Napisałem opowiadanie pod tytułem: "Ja nerd".


Na 100% porobię zdjęcia w Płocku.
Ale będzie fajnie.
Mogę odhaczyć 3 duże miasta z listy: "Miasta, w których byłem i opisałem je na blogu". Mam już Olsztyn (24-28.08), Warszawę (9.11) i właśnie Płock :)
.
Edit: 15:22
Polecam na dzisiaj piosenkę Lady Gagi pt. "The Edge of Glory".
Edit: 15:42
A tak pozwolę, że jeszcze coś dopowiem. Dzisiaj na biologii dostałem plusika :D
Nie chcę się chwalić, ale dostaję go co każdą lekcję. Na szczęście złożyło się, że mamy teraz takie tematy, na których się znam. Nareszcie mogę czuć się jak ekspert klasowy (na geografii też tak mam). Na przykład dzisiaj mieliśmy skupisko, ludność, demografię. Tak jak na geografii, tylko, że gatunkowo.
.
Edit: 18:48
Całkowicie zapomniałem o tym powiedzieć. Interesuję się bardzo II Rzeczpospolitą. W zeszły poniedziałek wziąłem udział w konkursie na jej temat, a dzisiaj dostałem nagrodę za udział. W zeszłym roku wziąłem udział i zająłem drugie miejsce. W tym roku żadne na podium. Nagrody są. Drobne, ale są: