sobota, 21 listopada 2015

Ciężka praca

Dzisiejszy dzień to kompletne szaleństwo.
Z samego rana musiałem zejść do piwnicy by zanieść tam tekturę. Na samym początku nie chciało mi się tego robić, ale pomyślałem, że dobrze byłoby zrobić coś pożytecznego. No cóż. Zrobiłem to co miałem zrobić.
Później z mamą złożyliśmy ubrania i zabawki w workach i zanieśliśmy je pod blok (akcja, która pomaga biednym ludziom). To naprawdę świetna rzecz. Pomoc innym. Rzadko czuję się tak dobrze, jak właśnie po pomocy innym. Nawet tej najdrobniejszej (np, przepuszczenie starszej pani w drzwiach na poczcie, jej "dziękuję" jest dla mnie warte więcej niż miliony dolarów).
Na sam koniec była totalna demolka. Rozwaliliśmy kanapę, a jej części musiałem roznosić do kontenerów. Siła jest!
Teraz pora na słodkie lenistwo :3
.
Edit: 13:46
Żadnego lenistwa.
Skończyłem właśnie pracę w kuchni.
Z mamą zrobiliśmy taką mini zdrową pizzę
Chociaż w piekarniku może być także duża ;)
.
Dam wam przepis :)
.
Na sam początek potrzebujemy ciasta do pizzy.
.
Przepis na nie znajdziecie na tej stronie. Oczywiście ciasto ma pozostać surowe ;)
.
Później należy wziąć foremki. Najlepiej ceramiczne. Polać je odrobinką (naprawdę odrobinką) oleju, po czym rozsmarować po całym naczyniu. Następnie ciasto rozgnieść i uformować na dnie i brzegach naszych foremek.
.
Następnie widelcem zrobić trochę dziur na powierzchni ciasta (ale nie na ścianach). Najlepiej z 30-40 dziur (mowa tu o takiej większej foremce, na małej wystarczy 20).
.
Później dodajemy do foremek jabłka (oczywiście wcześniej umyte i pokrojone w małe kawałeczki)
i posypujemy je cynamonem.
.
Włożyć do piekarnika i nastawić na 200 stopni.
.
Edit: 16:04
#SkiJumpingFamily #skijumping
Dzisiaj skoki!!!! Twitter będzie huczał!