środa, 4 listopada 2015

Buty

Już niedługo siedemnasta, a ja wciąż zniecierpliwiony czekam, aż tata zadzwoni z Lidla po to bym mógł do niego pójść i kupić z nim buty. Jestem już zniecierpliwiony bo mam dosyć tego dnia. Jest strasznie nudno.
Edit: 17:59
 Nareszcie. Dostałem buty na zimę. Były strasznie drogie (69 polskich złotych).
A jeszcze musiałem latać z tatą po Lidlu :P.
Najgorsze, że zrobiliśmy bardzo drobne zakupy, a zapłaciliśmy, aż tyle... 
.
Edit: 19:32
Wczoraj na Facebookowym profilu Coca-Coli pojawiła się świąteczna piosenka. O jeju. Zbliżają się coraz bliżej.
.
Edit: 21:42
Postanowiłem, że co środę będę robił ranking Mediów Społecznościowych. Takie dane, które pokażą moją aktywność w danych serwisach:
Instagram - 49 obserwujących, 14 postów
Twitter - 1072 posty, 8400 tweetów
You Tube - 1 subskrypcja, 1 film