środa, 14 października 2015

Wolne

Ach. Jak się cieszę, że w Dzień Nauczyciela mamy wolny dzień. Mogę trochę słodko poleniuchować.
Mama dzisiaj znalazła w barku mój stary telefon (dotykowy z klawiaturą) sprzed 3 lat. Najlepsze było jednak to, że działał. On tak wiele ze mną przeszedł. 2 razy był ze mną w szpitalu, pojechał ze mną do Rygi i Frankfurtu nad Odrą. Był także moim pierwszym smartfonem (chociaż to trochę za dużo powiedziane bo mojego obecnego telefonu dotykowego smartfonem bym nie nazwał...)
Obecnie siedzę na Facebooku, o2 i Twitterze i relaksuję się całym wolnym dniem :)
Edit: 11:59
Z nudów zrobiłem mapę Polski. Nieco edytowaną na zachodzie i edytowaną na wschodzie :)
Edit: 13:40
Wróciłem z poczty. Na dworze zimno.
Edit: 17:08
Wychodzę na różaniec. Mam nadzieję na zwycięstwo Polaków ze Słowenią w siatkówkę bo 1 set to była porażka...
Edit: 19:10
Przegrali. Nie tylko to mnie bulwersuje. Bulwersuje mnie sprawa uchodźców... Jak ja nie mogę się doczekać wyborów parlamentarnych...
Edit: 20:01
Fajna strona pokazująca liczbę ludności świata (a nawet liczbę tweetów wysłanych dzisiaj, wyprodukowanych rowerów itp.) http://www.worldometers.info