niedziela, 18 października 2015

Trochę o poglądach politycznych.

Jestem prawicowym człowiekiem.
W związku z tym, że jutro w mojej szkole organizowane są młodzieżowe wybory parlamentarne to piszę post właśnie na ten temat :).
Oczywiście zagłosuję na partię KORWiN. Jest to moim zdaniem najlepszy wybór.
Osobiście uważam, że większość pozostałych partii jest beznadziejna (lekko trawię PiS i Kukiz'15, ale reszta <<<<<<).
Np. w sprawie imigrantów to PO jest najgorszym wyborem (to tylko moje poglądy!!!).
Za dużo w Polsce jest urzędników (więcej niż żołnierzy!), podatków i korupcji. Mam nadzieję, że gdy będę głosował już w prawdziwych wyborach parlamentarnych (w 2019) to Polska będzie w lepszej kondycji niż jest dzisiaj :).
I przypominam: Każdy ma własne poglądy. Jeśli nie zgadzasz się z moimi to proszę nie czytaj ich, a jeśli już przeczytasz to mnie nie obrażaj.
Edit: 16:38
25 października są wybory parlamentarne (jak ten czas szybko leci) :)
Mam tylko nadzieję, że PO nie wygra :)
Edit: 17:05
Idę na różaniec i mszę :)
Edit: 19:30
Na mszy świętej kazanie głosiła pewna siostra zakonna, która jest misjonarką w Afryce. To co opowiadała było ciekawe. Mówiła np. o historii w Nairobi (stolica Kenii), gdzie za bilet na autobus zapłacił za nią wierny z jej parafii (chciał się odwdzięczyć za to, że opuściła swój kraj i pomaga chorym w Afryce). Jestem pełen podziwu dla tej siostry :)
Edit: 20:28
Oglądam Dziewczyny ze Lwowa.
Edit: 21:10
To był zdecydowanie najlepszy odcinek. Uliana pomogła Oyli znaleźć pracę u profesora, a Polina i Svyeta wpadły na własny biznes. Były chłopak Oyli - Igor, przyjechał do niej ze Lwowa i przyłapał ją z Tomkiem na całowaniu.
To przerażenie :)