środa, 21 października 2015

Deszcz za oknem

Och nie. Kolejny szary i smutny dzień. Coraz bardziej czuję, że mamy listopad (a zostało jeszcze 10 dni października. Jak ten czas szybko leci). Dzisiaj na pierwszej lekcji (chemia) mieliśmy sprawdzian i czuję, że był bardzo trudny, ale dało się go napisać na czwórkę (sądzę, że ją dostanę).
A teraz przejdźmy do planów. Pamiętacie jak napisałem posta na temat moich planów na przyszłość? Otóż zmieniłem zdanie. Zupełnie inaczej podchodzę do życia. Może i zamieszkam w tej Warszawie, ale nie chcę być aktorem. Najlepiej będzie jak:
  • Napiszę książkę. Odpowiednio ją wypromuję i może stanie się bestsellerem.
  • Zacznę współpracę z jakimś czasopismem. Może uda mi się co jakiś czas napisać dobry artykuł.
  • Pójdę na studia w UMCS (Kierunki jakie mogę wybrać: matematykę, ekonomię itp.)
  • Założę partię (Polska Za Mądrością)
  • Będę pisał wiersze (zapraszam na rubrykę: Wiersze)
  • Zacznę lepiej promować bloga. Jak skończę 18 lat to rozpocznę serię reklam.
Zaraz rozpocznie się język polski :)
Edit: 14:37
Pora na refleksje. Otóż pewien kolega z mojej klasy zapytał mnie: "Po co ci to wszystko wiedzieć?". Odpowiedziałem mu: "Bo nie chcę umrzeć jako głupek". Zawsze czułem dumę, dlatego że mój mózg jest bardzo pojęty (aż za bardzo) i wie więcej niż zwykły śmiertelnik. Np. "Na co mi wiedzieć, że Lublin ma 341 tysięcy mieszkańców?" "Na co mi znać 21 największych miast Polski według liczby ludności? (Potrafię je wszystkie wymienić :))" "Na co mi wiedzieć, że Bracia Lumière
 wynaleźli kinematograf?" "Na co mi wiedzieć, że stolicą Sułtanatu Brunei jest Bangar Seri Begawan?" "Na co mi wiedzieć, że 14^2=196?". Ja zawsze odpowiem:
- Bo się nudzę.
- Bo to lubię.
- Bo chcę.
Dlatego chcę to wszystko wiedzieć. Bo człowiek pojętny lepiej sobie poradzi w życiu.
A ja jestem człowiekiem pojętnym :)
Edit: 17:15
Jestem zaskoczony faktem, że najwięcej wyświetleń w dniu dzisiejszym jest z Francji :)
Polska jest na drugim miejscu, a Rosja na trzecim. Nawet Portugalia jest dla mnie zaskoczeniem :)