niedziela, 11 października 2015

Ach, wspomnienia.

Wczoraj na Twitterze modny był hashtag: #Rzeczyktórenapewnorobiłeś. Nie wiedzieć czemu, zebrało mi się na wspomnienia (między innymi wymienione wczoraj). Postanowiłem podzielić się swoim dzieciństwem :P

2004

Nie był to okres, który dobrze zapamiętałem. Pamiętam tylko, że na swoje urodziny obudziłem rodziców w dziwny sposób. Wziąłem mikser, stanąłem na środku pokoju i go włączyłem. Zawsze poprawia mi to humor :).
Dalej będę wymieniał w punktach

2005


  1. W Styczniu tego roku stała się rzecz straszna, której nikt się nie spodziewał. Zachorowałem na cukrzycę :(. 
  2. W radiu leciała Mandaryna :3
  3. I Doda
  4. Modne były kolorki na jęzorki (takie lody, które barwiły język :P)
  5. Przeprowadziłem się do Łęcznej (wcześniej mieszkałem w małej wiosce pod Puchaczowem)
  6. W przedszkolu z chęcią bawiłem się z dziewczynkami w W.I.T.C.H (co mnie do dziś dziwi) i zawsze chciałem być Teranee bo ona umiała walczyć ogniem (jako dziecko miałem fioła na punkcie ognia)
  7. Wakacje w Pradze i Dusznikach Zdroju
  8. Jako pięciolatek nauczyłem się już czytać :)

2006

  1. Poszedłem do sześciolatków. To było dla mnie trochę straszne, ale z czasem się przyzwyczaiłem.
  2. W Polsce uruchomiono Disney Channel (Jak ja doskonale pamiętam Kim Kolwiek, Lilo i Stich oraz inne fajne kreskówki *.*)
  3. Całodniowe oglądanie Cartoon Network (Najlepiej się oglądało Ed Edd i Eddy :))
  4. Przesiadywanie na podwórku i zabawa z innymi
  5. Opowiadania babci o Szewczyku Dratewce oraz oglądanie wieczorynki na TVP (Bracia Koala - "Braci Koala Para, co nigdy nie nawala...")

2007

  1. Emocje związane z pierwszym dniem szkoły
  2. Ferie w Sopocie *.*
  3. Wycieczka do Szwecji
  4. Wycieczka do Lwowa
  5. Wycieczka do Iwonicza Zdroju
  6. Wycieczka do Węgier :)
  7. Hannah Montana *.*

2008

  1. Wyjazdy do drugiej babci. 
  2. Zabawy w chowanego.
  3. Chodzenie po stodole
  4. Zabawy w piaskownicy (w 2006 i 2007 roku też to robiliśmy)
  5. Wyjazd do Wiednia *.*
  6. We wrześniu premierę miała Wyspa Totalnej Porażki. Co tydzień obstawialiśmy z kolegami kto odpadnie. Zawsze kibicowałem Leshawnie i Tylerowi :)

2009

  1. Trzecia klasa :)
  2. Moja komunia. Pamiętam, że mój ojciec chrzestny kupił mi kamerę, której do dziś używam :). Cała rodzina się zjechała i miałem tort. Wszystkie dzieci (i ja też) siedzieliśmy przy stole i gadaliśmy.
  3. Pierwsze ferie w Słubicach

2010

  1. Nowa wychowawczyni i nowe przedmioty w czwartej klasie.
  2. Wyjazd do Francji, Paryża i Euro Disneylandu. Widziałem także Wieżę Eiffela :) 

2011

  1. Przeniesienie do innej klasy
  2. Założenie Facebooka
  3. Urodziny w Fantasy Parku w Lublinie.
  4. Rozpoczęcie prawdziwej przygody z Internetem

2012

  1. Pierwsza Eurowizja *.*
  2. Euro 2012 i śpiewanie "Endless Summer" oraz "Koko Koko Euro Spoko"
  3. Wycieczka na Litwę :)

2013

  1. Lądek Zdrój :D
  2. Trudny test szóstoklasisty, z którego dostałem 34 punkty 
  3. Rozpoczęcie Gimnazjum

2014

  1. Ucieczka do Katowic
  2. Wycieczka na Łotwę

2015

  1. Założenie Twittera
  2. Założenie tego Bloga
  3. Wycieczka do Olsztyna :)
Edit: 19:18
Oto moje miasto. Wszystkie plakaty PO, PIS i PSL są pomazane :D




Edit: 20:36
Oglądam mecz Polska vs Irlandia, przeglądam także o2.pl (całkiem fajna strona ;)). Ciekawy jestem wyniku. Obstawiam 2:1 dla Polski.
Edit: 22:40
Zgadłem wynik!!!