czwartek, 3 września 2015

#ZajęciaTechniczneSąNawetCiekawe

Szybko przygotowałem się do szkoły i sfotografowałem mój strój. Bardzo lubię swetry, które są za duże na mnie.
Są wygodne i takie cieplutkie. Musiałem go założyć bo rano padał deszcz. Wziąłem moją czarną parasolkę i wyszedłem z domu.
W skrócie opowiem wszystkie lekcje
Religia - Gadanie pierdół. Kto z jakiej parafii itp.
Godzina Wychowawcza - Startowałem jako jeden z ośmiu kandydatów na przewodniczącego. Jako jedyny nie miałem ani jednego głosu.
Matematyka - Robiliśmy wykresy, tabele i statystyki. Fajnie było
Polski - Dokończyliśmy wybory na skarbnika, zastępcę i sekretarza. Później powtarzaliśmy wiadomości z drugiej klasy na temat epok literackich.
Zajęcia Techniczne (dwa razy) - Najpierw były sprawy ogólne. Na drugiej lekcji mówiliśmy o współczesnej kuchni oraz starych sprzętach kuchennych.
Niemiecki - Luz. Grałem na telefonie. Wpadłem też na to, że kiedyś będę projektował koszulki i do tego będę nauczycielem matematyki lub geografii.
.
Nie wiem czemu ten dzień mi się podoba :)

PS
Do danych statystycznych mam już 9 osób :D
Edit: 18:00
Moje życie jest niesamowicie nudne....
Edit: 20:21
Spakowany.
Edit: 23:26
Tak sobie przeglądam Twittera. Jestem prawie śpiący. 
Jutro piątek!!!