niedziela, 20 września 2015

Plądrowanie jaskiń w pochmurny niedzielny dzień

Dzisiejszą niedzielę można zaliczyć do jednej z gorszych w tym roku. Dlaczego? Pochmurno, nudno, a na razie nic nie widać w TV. Jedyne co mi pozostaje to internet. A w Internecie moja ulubiona polska gra MMORPG - Margonem. Znalazłem kilka ciekawych lokalizacji na cmentarzu w Karka-Han. To świetna sprawa.

Na dodatek mam już 19 poziom. Jak uda mi się zdobyć poziom dwudziesty to napiszę. Na razie jest 13:17.
Edit: 13:52


Edit: 14:51
Tymczasem na Twitterze pojawił się hashtag #robimyświątecznynastrój. Już się nie mogę doczekac świąt. Masowo daję RT.
Edit: 19:18
Od dzisiaj postanawiam zrobić coś ze sobą i zakładam kolejnego bloga ze zdjęciami mojej transformacji. Chcę zostać kulturystą :)

Edi: 23:11
Słucham "Święta w Nas" z Do Dzwonka Cafe.
Edit: 0:45
Obejrzałem ostatnie pół godziny Oszukać Przeznaczenie 3 na TVNie. Kocham ten film i jestem fanem całej serii. W sumie dawno to oglądałem