wtorek, 11 kwietnia 2017

Świat mnie przeraża.

 Lublin

 Królik to ma rajskie życie pod moim łóżkiem.
Po basenie.
.
Ciąg dalszy do wczorajszych refleksji. Czy to w Internecie, czy też w realu.
- Widzę mnóstwo meneli
- Mnóstwo ludzi, którzy są zatraceni w swoim idiotyzmie
- Wiele osób z depresją
- Wiele osób otyłych, niezadbanych
- Wiele osób nienawidzących życia
- Wiele osób, które mają nudny żywot.
- Wielu ludzi, którzy cierpią na straszne choroby.
Widząc to wszystko, zastanawiam się, czemu to mnie spotkało to szczęście?
Dlaczego to ja jestem mną. Dlaczego, to co ja lubię, sprawia MI przyjemność.
Dlaczego mam szczęście, że mam pasję, wówczas gdy nie każdy ma szczęście by je rozwinąć. Życie jest niesprawiedliwe. Dlaczego na to narzekam? Przecież mam ogromnego fuksa, że wiodę taki żywot jaki wiodę...