wtorek, 25 kwietnia 2017

Gwizdana trema, rozrywka na basenie i nuda na Wikipedii

Wyobraźcie sobie tę tremę. Przerwa przed religią (właściwie historią, bo zastępstwo) i nagle koleżanka wyskakuje z: "zagwiżdż". Wszyscy milkną, zbierają się dookoła ciebie i mówią, żebyś zagwizdał. Było już po dzwonku. Trochę mi zajęło zebranie się w sobie, aż usłyszałem panią idącą po schodach. Momentalnie zacząłem to robić. Nie wiem czemu, ale przed producentami wstydziłem się mniej.
.
Dzisiaj na basenie nie poszliśmy na pływalnię, tylko na strefę rekreacyjną. Była megafala tsunami, jacuzzi, trzy zjeżdżalnie, basen na dworze, leniwa rzeka... wszyściusieńko. Trzeba było wykorzystać wszystko. W końcu to był jak na razie jedyny taki przypadek, gdy tam przyszliśmy.
.
Nudziliście się kiedyś tak bardzo, że przeglądając Wikipedię zauważasz, że inne miasta mają napisane w tabeli opisane zmiany w składzie rady miejskiej, a twoje nie? Przeglądałem różne lata i wyniki wyborów w naszej gminie od kadencji z roku 2002, do tej aktualnej z 2014 roku. Wszystko przejrzałem, w notatniku sumowałem wyniki z okręgów wyborczych i wszystko skopiowałem do tabelki. Jak na razie moderator nie zatwierdził zmian, ale mam cichą nadzieję, że to zrobi. W końcu mocno się starałem.