niedziela, 15 stycznia 2017

Wstyd Łęczno!

Bardzo mi wstyd za moje miasto - 20 tysięcy mieszkańców. Co roku pod kościołami były wolontariuszki, ale... niestety nie w tym roku. ANI JEDNEGO WOLONTARIUSZA! WSTYD ŁĘCZNO! WSTYD!
Oglądam od rana relacje z WOŚP:



Oglądałem sobie radośnie, a w Łęcznej nie ma nic. Po kościele z mamą i bratem łaziliśmy po mieście. Ludzie także komentowali, że nie ma. Grrrr!
 Co za miasto.
Żeby sobie ulżyć rzuciłem śnieżką w urząd miasta.
 Nie lubię tych ludzi. Wejdźcie na LLE24.pl. Ostatnio niezłą szopkę odwalili.
A myślałem, że rozpoczynając dzień będzie świetna zabawa. Nareszcie mam łóżko w moim pokoju. Jest przyjemnie. Żyć, nie umierać.
Z mamą jedziemy do Milejowa. Tam przynajmniej mają serce.
Edit: 17:35
I fajnie jest! Milejów fajną imprezę zrobił. Koncert był, loterie ze słodkościami i rzeczami były i zapłaciliśmy. Było naprawdę świetnie. A o Łęcznej szkoda gadać. Przy okazji odwiedziliśmy przyjaciela taty, oraz zrobiliśmy zakupy w Biedronce.
 Koncert
Ja z serduszkami i moje nagrody.