niedziela, 8 stycznia 2017

III Wojna Światowa - jak może się rozpocząć.

Byłem dziś na lotnisku LUZ (Port Lotniczy Lublin-Świdnik)


                                                             

Ale czemu to piszę? Ponieważ będąc na lotnisku kupiłem "Świat Wiedzy". I tam poczytałem o najważniejszych wydarzeniach 2016 roku. W jednym z podpunktów doczytałem się o wydarzeniach z Lipca, a dokładnie Tureckiego puczu. I wtedy skojarzyłem fakty. Pisali tam, że Erdogan chce zlikwidować kemalizm i zrobić z Turcji kolejna państwo wyznaniowe. Usuwa niewygodnych ludzi i powoli zamienia państwo w autorytarny system.
Na mapce zaznaczyłem na czerwono państwa, które będą walczyć z Turcją i przy okazji są narażone na terroryzm. Na różowo, państwa, które nie dały się nabrać na multikulturalizm. Niektóre z nich będą walczyć, niektóre nie.
Nie od dawna wiadomo, że kształtuje się skomplikowany konflikt globalny. Turcja w znacznej mierze jest odpowiedzialna za napływ bandytów na nasz kontynent. Do tego wydarzenia te wspiera pewien żydowski bankster - George Soros. Władzę w Europie przejmą albo:
a) partie nacjonalistyczne, które siłą wyniosą islamistów z Europy, a ci w ramach protestu będą siać terror i będą mordować ludzi.
albo b) partie muzułmańskie, które zrobią z naszej Europy kalifat.
Obie opcje są równie przerażające, a niestety... nieuniknione.
Idę się cieszyć wolnością i oglądać Family Guya. Nadrabiam stracone odcinki.