wtorek, 22 listopada 2016

My zakręceni chcemy do Strasburga

Kurier lubelski organizuje konkurs na najsympatyczniejszą klasę. Koleżanka z klasy zgłosiła nam kandydaturę. Teraz walczymy z innymi klasami z całego województwa, o wygraną. Jest nią wycieczka do Strasburga.



Wczoraj poleciałem jak głupi do sklepu z pięćdziesiątką, by kupić 20 smsów. +100 punktów. Prowadzą 2 klasy z liceum Staszica, bo te umieją się zgrać, a ja i mama daliśmy nam 1/6 punktów. Jak szalony spamuję po rodzinie i proszę, błagam, kilka smsów od rodziny daje nam jakieś tam punkty, ale brakuje nam przede wszystkim zgrania.
Oni to są zgrani. Wyżej od nas są trzy klasy z Łęcznej!!!
Proszę. Kliknijcie link na FB. Można głosować raz dziennie, SMS to pięć punktów, można wysyłać ich nieskończoną ilość.
Zrobiłem plakat.
 Dyrektor pozwolił powiesić go na ściance ogłoszeń.
Mocno się angażuję, nie to co inni. Bardzo mi zależy na tym wyjeździe do Strasburga.

Pomóżcie. Pliska.
A tutaj ja w szkolnym przedstawieniu.