piątek, 7 października 2016

Kąpiel i Smart TV

Chrzanić szkołe! Mamy nowy telewizor. Ze Smart TV, wifi, YoouTube, Facebookiem i w ogóle internetem.
Szykuje sie niezły weekend.



Michał coś jarał.
Do 21. puszczałem sobie filmiki z YouTube (Naruciak i Beksy), a potem włączałem karaoke i sobie śpiewałem (Jamala - 1944, Michał Szpak - Colour of Your Life, Marija Serifović - Molitva x2, Honey - Lalalove, Ewa Farna - Tajna Misja oraz Na Ostrzu, Sylwia Grzeszczak - Tamta Dziewczyna i Ksieżniczka, Ruth Lorenzo - Dancing in The Rain, Kaliopi - Dona 2x i trzykrotnie MAM TE MOC). Było głośno i radośnie. Mama nawet przyszła i troche mnie posłuchała i sie do mnie uśmiechała.
.
Potem sobie wziąłem kąpiel. Zrobiłem piane za pomocą mydła, żelu do kąpieli i szampnu. Było ciepło, przyjemnie i przynajmniej pocykałem sobie fotki. Musiałem naprawde uważać na telefon.