czwartek, 6 października 2016

Bydie szest

To wspaniałe uczucie, gdy wszyscy, dosłownie wszyscy uczą sie na każdej możliwej przerwie, każdym możliwym czasie wolnym przed geografią stolic państw Eurazji i ich położenia. A ja co? A ja to już od dawna wiem, wiec lajcik. Przed lekcją pare koleżanek mnie pytało o stolice. I wiecie co? Po opiniach całej klasy tylko ja jeden jestem na profilu mat-geo ze wzgledu na geografie.
Jako jedyny wziąłem zestaw szóstkowy (czyli 20 zamiast 13 państw) i żeby tą 6. dostać to musiałbym ją napisać bez pomyłek. A po lekcjach podeszłem do pani i spytałem o 2 państwa (Timor Wschodni i Tadżykistan), co do których położenia miałem wątpliwości, ale jednak bezbłednie. Może bedzie 6?!?!? Zależy mi!
Coraz lepiej dogaduje sie z klasą.
A teraz oglądam średniowieczne maszyny tortur na Wikipedii. Ciekawa lektura.