piątek, 9 września 2016


 Byliśmy z tatą na zakupach i kupiliśmy nowe spodnie. Ile ich jest :O
 Królik uciekał przed obiektywem.

 Wstydliwy

 
Ostatnio na Instagramie przeżywam ogromny rozwój. Coraz więcej lajków :O. Uzależniłem się od tego.
.
Wczoraj na polskim pani powiedziała, że jeśli ktoś pisze wiersze, to może jej dziś przynieść na konkurs jesiennych debiutów literackich. Zrobiłem to i wiersze pani się bardzo spodobały. Najlepiej jednak mam z angielskiego, bo wczoraj pani rozdała testy, które pisaliśmy we wtorek. Mam jeden z lepszych wyników w klasie. Oł jea. A dzisiaj pani powiedziała na lekcji, że jak ktoś będzie rozrabiał to ma przesiąść się do mnie, bo jestem cichy i spokojny.
Najlepszy był dzisiaj WF. Pierwsza lekcja na sali i siatkówka, a druga to piłka nożna na dworze. Super. Zapisałem się także na basen. Zastanawiam się także nad łaciną wraz z panią od religii.