niedziela, 21 sierpnia 2016

W domu

Nareszcie. Od kilku dni nie pisałem, bo pozwoliłem sobie zrobić małą przerwę. Zdjęcia wrzucę w pierwszy weekend września. Mam ich ponad 300, więc będzie co oglądać. 17 sierpnia blog miał pierwsze urodziny, a jutro rocznica pierwszego posta. Zabijaliśmy szczury co każdy wieczór, a wczoraj rzucaliśmy się balonami z wodą (robiłem naprawdę wielkie), a dodatkowo postanowiłem zrobić ICE BUCKET CHALLENGE. 4 razy. I wszystko przez to się zaczęło. Najpierw ochrzan od babci i dziadka, że zachowujemy się jak gówniarze, że to głupia moda, żeśmy głupi itd. Potem, po opalaniu się z Kingą i Olą w sadzie dowiedziałem się, że pompa ma zablokowane klawisze. I awantura, na szczęście mieli przyjechać rodzice i mnie zabrać dzisiaj. Wzięli ze sobą pena i na szczęście wszystko się ustatkowało. Nareszcie w domciu