czwartek, 23 czerwca 2016

Wakacje

Co to znaczy? Brak szkoły! Jak ja się cieszę. Będziemy mieli mnóstwo czasu na oglądanie nowych teledysków na Esce. Mieliśmy czułe zakończenie roku, pożegnałem się z nauczycielami wręczając im kupione wcześniej Toffifee.



O, a jakie to było urocze. Ech.
.
Dzisiaj jest jednak coś ważniejszego dla mnie. Referendum w Wielkiej Brytanii. Słyszę wiele komentarzy mówiących o tym, by Brytyjczycy zostali. Oczywiście się z tym nie zgadzam, ale szanuję zdanie innych. W końcu mamy demokrację. Polacy mają stresa, a ja po prostu sądzę, że nic im się nie stanie skoro są pełnoprawnymi (chyba) obywatelami UK.
Kto jest za pozostaniem w Unii:

  1. Lewicowi politycy
  2. Spora część Polaków w UK
  3. Muzułmanie w UK
  4. .Nowoczesna oraz Platforma Obywatelska
  5. Nastolatki z Twittera
  6. Victor Orban
  7. Euroentuzjaści
Kto jest za opuszczeniem Unii:
  1. Prawicowi politycy
  2. Narodowcy
  3. Oburzeni obywatele Wielkiej Brytanii
  4. Eurosceptycy
  5. Ja
Relacje oglądam na: TVN24, wp.pl, gazeta.pl, onet.pl oraz na Twitterze.
Jutro rano poznamy wyniki.
A do cioci jednak nie jadę :P
Już nie mogę się doczekać liceum w Lublinie. Może poznam nowych kolegów. Może w końcu będę miał przyjaciela?