niedziela, 19 czerwca 2016

Infekcja

Od piątku boli mnie gardło. Wczoraj ból był piekielny, a dzisiaj jest nieco lepiej, ale wciąż źle. Nie mogę jeść. Od wczoraj ruszyłem trochę jedzenia, ale bardzo mało. Ten ból jest nieznośny. Teraz pora na zdjęcia zrobione u cioci na działce oraz na mieście.







 Dojechaliśmy

 Domek na drzewie
 Stół


 Tori chce bym ją pomiział po brzuszku.
 Jak ostatnio tu byłem 4 lata temu, to tego ogrodzenia tu nie było.

 Puszek się ze mną przywitał
 Mały urwipołeć
 Zawsze bałem się wejść na ten domek na drzewie. Podczas pobytu też nie udało mi się tam wejść.
 Widok z drabiny


 Jest tam mnóstwo hamaków.

 Tori
 Ładne lampioniki
 Ognisko.

 
Zdjęcie zrobione przez mamę

Wyniki egzaminów. Toż to same banały, a ludzie w internecie narzekali. Ciekawe jak im pójdzie matura?

Mój wynik z polskiego w powiecie i województwie.