czwartek, 30 czerwca 2016

Carpe Diem 2 - Euro, Bełżyce, Zalew, Zemborzyce

Byłem ja sobie przez 4 dni na działce. A przy okazji dziś rano objechałem cały Zalew, wczoraj prawie do Bełżyc dojechałem, a dzisiaj byłem na mieście z Jasiem i pozwiedzaliśmy Krakowskie Przedmieście. Teraz ogromny huk przed meczem na Euro 2016. W wiadomościach wywiady z kibicami i osobami oglądającymi mecz. Kolejne strefy kibica się otwierają, euforia, ludzie się cieszą i kibicują. Wyjechałem z Zemborzyc i jestem już w domu. Za niespełna pół godziny będę właśnie oglądać mecz. Jak fajnie. Cała Polska kibicuje (a świat Polsce też), auta mają powywieszane flagi i tak powinno być w Polsce. Radośnie, a nie smutnie. Zatrzęsienie hashtagami na Twitterze oraz na Instagramie. Więc idę dalej w Internet. Do zobaczenia drodzy kibice :)