czwartek, 19 maja 2016

Urodziny Jasia

"Książek full, internetu full, dziewczyn full. A ty się nudzisz?"  ~Pani Zielińska (19 maja 2016)
Dzisiaj na korytarzy zaczepiła mnie nauczycielka niemieckiego, która nagle zapytała: siostra?
Przez chwilę się zastanawiałem o co chodzi, aż odpowiedziałem: Krankenschwester. Pani jeszcze mnie zapytała z kilku słówek i dała mi spokój i wstawiła mi 5 do dziennika. We wtorek miałem pisać kartkówkę, ale nie mogłem nic napisać, ponieważ nie miałem kartki ze słówkami. Pani mi ją dała i powiedziała, że na czwartek mam się nauczyć. Wtedy na lekcji narysowałem koło trudniejszych słówek jakieś obrazki, z którymi mi się dane słowo kojarzy i uczyłem się.... tylko dziś rano. Miałem farta. Walczę o czwórkę z niemieckiego.
Kolejny dzień już latam z karteczką po szkole by mnie zwolnić z poloneza.
Odwiedza nas codziennie koleżanka, która już ukończyła gimnazjum.
Brat ma dzisiaj urodziny i kupię mu słodycze po lekcjach
Lider partii "Zmiana" aresztowany (bo jest prorosyjska)
Samolot Egyptian Lines rozbił się na morzu
Komitet Obrony Demokracji staje się koalicją pt: "Wolność, Równość, Demokracja" (parafraza od Wolność, Równość, Braterstwo) Link
Ryszard Petru znowu strzelił gafę. Nic nowego
Żarty są jednak mistrzowskie:
Podobno ostatnio Petru długo stał w korku na zakopiance jak jechał do Sopotu.
- Panie Ryszardzie, gdzie pan mieszka? - 50 km od Gdańska. Na północ.
- Czym się różni rzeka od Ryśka? - Rzekę łatwiej odciągnąć od koryta.
Będąc ostatnio w Londynie pływałem statkiem po Sekwanie i w oddali widziałem Piramidy.
Panie Ryszardzie która rzeka jest dłuższa Wisła czy Odra? -Wisła A o ile ? -o jedna literę 
Panie Ryszardzie gdzie leży Finlandia? - W barku.
A co dokładnie powiedział? Że Ciechanów i Łomża leżą na południe od Warszawy. Mnóstwo Rysiu ma tych wpadek:
- święto 6 króli
- nie wie kim jest Tusk
- twierdził, że Konstytucja 3 maja nadal zobowiązuje
A jego posłowie wciąż go bronią:
Link
.
Edit: 14:29


Fotografowaliśmy te figurki na technice. Lustrzanką.


W bibliotece szukałem ulicy Pawła Potockiego w Baku



Nie znalazłem :(
Konrad powoli mnie denerwuje. Cały czas mnie zmusza do łażenia po chińczyku po lekcjach. Muszę go unikać zawsze jak kończę lekcje. Lubię go, ale nie chce mi się tam przyłazić.
Postanowiłem zobaczyć jak się gra w Agar.io. Wszyscy mi się przyglądali, jak w to gram ("tak się zdobywa przyjaciół w bibliotece"). Towarzystwo w bibliotece jest naprawdę miłe. Większość pierwszoklasistów to "patologia", więc wymyśliłem o tym piosenkę (pato, pato, patologia, pato, pato patologia), z której pani się śmiała. Zgodzili się ze mną wszyscy. Naprawdę mało normalnych jest uczniów z rocznika 2002, a mi sprawiono komplement, że jestem najlepszym trzecioklasistą w szkole (pewnie dlatego, że mało ich przychodzi na przerwach do biblioteki). No, ale cóż. Towarzystwo miłe, więc nie ma na co narzekać, a cieszyć się.
Kupiłem Jasiowi bombonierkę.
Po prostu tak i koniec
.
Edit: 16:55
Zaraz zjemy tort
#Duma




Pytali się jeszcze o Turek. Ale jaki to ma sens, skoro nie ma map. To taki banał jakich mało.