środa, 18 maja 2016

Skandal

Trzecia godzina w bibliotece w związku ze zwolnieniem z poloneza. Czytam moje ulubione, niepropagandowe media. I jestem oburzony!
Ryszarda Petru uważa się za lidera polskiej opozycji (Link). I ciekawi mnie jak to jest możliwe, skoro Nowoczesna jest dopiero czwartą partią w sejmie!
Nie ma jeszcze na co narzekać (Link). Powoli w Polakach odradza się poczucie własnej wartości w narodzie, co poskutkuje nazwaniem nas przez lewicowe media (Newsweek, Wyborcza, gazeta.pl) faszystami i innymi okropnymi cechami. A tacy nie jesteśmy.
Osobiście MNIE przeraża, że odradza się neobanderyzm na Ukrainie (Link), oraz narzucanie nam przyjęcia imigrantów (Link).
Do końca roku dowiemy się wielu rzeczy (czy prezydentem USA będzie Trump, czy Clinton?), które powiedzą nam czy jesteśmy społeczeństwem liberalnym czy konserwatywnym.
.
Edit: 17:54
Tak sobie czytam o Karze śmierci w USA i czuję, że to jest deczko przerażające. Ogólnie historia USA, teorie spiskowe, oraz śmierci lub dokonania (Emmett Till, Rosa Parks) różnych osób są dla mnie bardzo interesujące. Ostatnio zaczytałem się na temat Zamachu z 11 września 2001 (dzień po moich pierwszych urodzinach :O) lub o podziale administracyjnym ZEA i Estonii, Polski, czy nawet Azerbejdżanu. Nudzę się.