wtorek, 31 maja 2016

Ostatni dzień maja

Mogliście być przerażeni, bo blog był usunięty, ale tylko na dobę. Jest mi strasznie słabo po wuefie, więc jestem w bibliotece, a pani psycholog dała mi wafelka. Znowu lekcja z trzema klasami i spory wycisk.
Jutro "Mam Talent'" i występuję z gwizdaniem piosenki Iry Losco z Malty, która zajęła 12. miejsce na Eurowizji. Pani na niemieckim sporo poruszała temat jutrzejszego konkursu, ponieważ jest w jury wraz z moim wychowawcą i koleżanką z klasy, oraz z koleżanką z klasy równoległej, z którą na niemiecki chodzę. Coś czuję, że będą wysokie noty. Nepotyzm jak w PSL.
Zazdroszczę pani P tego, że umie walczyć o swoje. Mówi, że pozytywnie wpływa na psychikę to, że na kimś się wyżyje, ale jednocześnie nie na swojej rodzinie.
Prowadziliśmy z panią P ciekawą dyskusję na temat nepotyzmu, bo są jego i dobre i złe strony. Chyba mam wrażenie, że jestem przekabacony.

Z dziewczynami uwielbiamy One Direction.
Jestem pierwszym chłopakiem co lubi 1D i 5SOS
Znowu nie było religii. Grrr.
Zamiast niej mieliśmy zastępstwo z panią J. Szkoda, że nie uczy nas chemii, ponieważ potrafi nas rozbawić do łez. jest strasznie miła (ale pani A. również).
Naprawdę ciekawie się siedzi w bibliotece z dziewczynami i rozmawia o współczesnej muzyce. Akurat teraz słuchamy Californication , RHCP <3
A teraz łamańce językowe i duma z naszej historii i języka.
Powiem wam, że pani Z na którejś z przerw poprosiła mnie o napisanie wierszyka, więc go napisałem (chyba w 10 sekund), a 2 godziny później odebrałem nagrodę za 2 miejsce. Lol.
Na polskim dziewczyny z 2f miały prezentację na temat brytyjskiej rodziny królewskiej. Heh.
Ich blog na ten temat.
Edit: 16:14

Mój wiersz

A dziewczyny, panie bibliotekarki i psycholog rozczulały się nad moją tapetą. Zdjęcie zrobione wczoraj królikowi.