poniedziałek, 9 maja 2016

O hipokryzji i nie tylko - czyli polityka

Za co płacimy politykom? Za donoszenie? Za wygłupy? No chyba nie!
 



"W końcu was po imieniu nazwali"
Posłowie PO przy aprobacie Wyborczej, dziennikarzy pokroju - Lis, Olejnik popełniali przestępstwa szkodzące Polsce. A my im na to pozwalaliśmy. Bawią się z nami. Nigdy nie będę szanować żadnej z tych osób!

 


Ale oburzenie lewicy po opublikowaniu w Wiadomościach TVP, że na marszu KODu nie było ćwierć miliona osób - bezcenne.




Oj. Ostatnio Wiadomości mówią częściej prawdę, a media typu TVN Gazeta i inne się oburzają, bo to ogromni manipulatorzy.
"Policja,uznając, że na jednym m.kw. są 2 osoby,wyliczyła, że KOD-u było 45 tys. Czyli zdaniem KOD-u, na jednym m.kw. było 12 osób?chudzinki"


:(
A teraz pora na pokojową część tego wpisu. Wings For Life - World Run.
 








 













Pani Zielińska jest zaniepokojona moimi radykalnymi poglądami.
.
Ale przynajmniej mam zapewnione kilka głosów jeśli będę kandydował w wyborach samorządowych.
.


Miałem przyjemność skończyć lekcje godzinę wcześniej, więc wybrałem się z koleżankami na lody. Sam nie jadłem, ale jedna z koleżanek podejrzewała, że ma cukrzycę i chciała spróbować. Wszyscy boją się nakłuwacza (ona nie pierwsza, co chciała spróbować), a ja jestem do tego przyzwyczajony. Ogólnie, to rozmowa przebiegła w miłej atmosferze. Śmialiśmy się z błędów, które wymawialiśmy. Radość po prostu.
Później odprowadzając jedną z nich do domu, zauważyłem mamę, która szła do komisu samochodowego. Okazało się, że nie ma jej w domu, więc dobrze, że skoczyłem do niej po klucze.
Już jutro Eurowizja <3