piątek, 6 maja 2016

Mamma mia

Mama przed chwilą powiedziała, że nadaję się na dziennikarza, ponieważ coraz lepiej piszę. Nie ma co.
Dzisiejszy dzień w szkole był bardzo chaotyczny. Z rana polonez, na którym siedziałem, potem historia, na której były dwie osoby (przez większość lekcji, nawet pani nie było, a potem porozmawialiśmy o wrażeniach). Na polskim był apel, w którym promowały się różne szkoły ponadgimnazjalne. Wybłagałem panią Z, żebym mógł zostać przez dwie godziny. Przez całe 45 minut gadaliśmy z Szymonem o Gangu Albanii. Odwiedził nas też kolega, który zmienił szkołę dwa lata temu. Pani zapytała mnie o to gdzie leży Liechtenstein, bo nie wiedziała, czy koło Szwajcarii, a ja powiedziałem, że leży między tymże państwem, a Austrią i jest jednym z dwóch (obok Uzbekistanu) państw na świecie, które jest podwójnie śródlądowe.
"Po co nam Internet skoro mamy Huberta?"
"Hubert to taki człowiek, który się uczy, tego co lubi. Nie jest człowiekiem renesansu, ale ma dużą wiedzę"
Nauczycielka fizyki nawet powiedziała: "szkoda, że go nie uczę".
Na angielskim też był ten apel i kolejną godzinę miałem spędzić w bibliotece. Pani doradzał mi abym poszedł do fryzjera, bo "skoro mam mądrą głowę, to ona musi dobrze wyglądać"
Z nudów zapytałem Szymona (bo cały czas krzyczał: "prawdziwi Albańczycy"), czy zna albańskie miasta, a on odparł, że nie.
"Jacy z was Albańczycy skoro nie potraficie wymienić trzech miast: Tirana, Szkodra i Wlora. Dziękuję, dobranoc".
Rozwaliłem tym system i dostałem radę, żebym poprowadził jakiś teleturniej, bo jestem zabawny.
Potem do nas wtargnął mój wychowawca i siłą zaciągnął mnie na salę gimnastyczną na apel, ponieważ pani anglistka mnie szukała po szkole.
Sukces podhalańczyka na zawodach snajperskich w Czechach – Mierzyli do przedmiotów o wielkości pudełka zapałek, trafiali w kilkumilimetrowe przewody elektryczne, prowadzili wielogodzinne obserwacje i wykrywali zamaskowanych snajperów przeciwnika. Żołnierze 21 Brygady Strzelców Podhalańskich po raz pierwszy wzięli udział w Międzynarodowych Zawodach Snajperskich w Czechach. Najlepszy strzał oddał na nich Polak – st. szer. Adam Czaja.W Military Snipers World Championship w czeskim Bzenec wystartowały dwie pary strzelców wyborowych z 1 Batalionu Strzelców Podhalańskich z Rzeszowa i 5 Batalionu Strzelców Podhalańskich z Przemyśla. Dołączyli do 70 najlepszych snajperów w Europie. Swoje reprezentacje do rywalizacji wystawiły jednostki wojskowe i policyjne z Czech, Słowacji, Słowenii, Finlandii, Niemiec, Włoch, Francji i Belgii. Polacy w tym gronie znaleźli się po raz pierwszy.
4 dni do Eurowizji. Jak bardzo się cieszę.
Kiedy w klasie pojawi się uczeń, który myśli inaczej niż nakazuje władza i system –  Kiedy w klasie pojawi się uczeń,który myśli inaczej niż nakazujewładza i system –
Jak komuś się bajki nie podobają, to niech sobie robi własne –
Ju-jitsu w Polsce... – Polacy są jedną z najlepszych drużyn na świecie! A o nich cicho, zmieńmy to! Liczne sukcesy na arenie międzynarodowej,a media milczą
Link
.
Edit: 15:13
Kolejna wpadka Ryszarda Petru.