sobota, 14 maja 2016

Eurowizyjne zmagania - część 3

Dzisiaj o 10. miałem za zadanie pomóc siostrze Grażynie w sprzątaniu kościoła. Przyszedłem 10 minut przed czasem i pomogłem zanieść kwiaty sprzed ołtarza do kaplicy. Ogółem, to w piątkę sprzątaliśmy mur dookoła kościoła, oraz wynieśliśmy na taczce patyki leżące na chodniku. Tyle w temacie.


A, znalazłem jeszcze to:

Teraz z niecierpliwością czekam na 21. Bardzo byłoby fajnie, gdyby Michał Szpak wygrał. Chciałbym, żeby Eurowizja kiedyś była w Polsce. Podejrzewam, że Michał ma zapewnione Top 10. Występuje jako 12. między Francją, a Australią (faworytami)

Podoba mi się nowa szata graficzna Instagrama.
Edit: 16:02

Ona dostała więcej RT niż ma obserwujących.

O 12:00 Michał miał tyle wyświetleń (nie mój screen)

Tak miał o 14:30
A o 16:00, czyli teraz, ma 1 milion 115 tysięcy.
Oglądamy z Jasiem mecz Górnika Łęczna - ten stres. Zabrze prowadzi z Niecieczą, a jak przegramy z Wrocławiem, to będzie po nas. Remisujemy 1-1. Pitry strzelił super gola. A jeszcze na wakacje się z Jasiem i naszym kuzynem z Gliwic śmieliśmy się z niego, bo strzelił mało goli gdy grał w I lidze w Katowicach. Pozory mylą, bo ma już parę na koncie. Co o tym meczu sądzi sport.pl?
Nie wiem, bo jedyne strony jakie mi działają na laptopie, to Wikipedia, Blogger, Facebook i Twitter...
Wczoraj zainstalowałem sobie dwie nowe aplikacje. Jedna to wirtualne pianino (potrafię tam zagrać jakieś proste dźwięki - Waka Waka Shakiry, albo "Wśród nocnej ciszy"), a druga to Dumb Ways to Die 2.
.
Edit: 23:03
Skończyły się wszystkie piosenki.
Jest jeszcze 6 piosenek, których nie oceniłem, więc oto pora na moje krótkie opinie
6. Włochy - Uwielbiam tą piosenkę. Doceniam, że w większości jest śpiewana w ojczystym języku wykonawczyni. Piosenka jest taka magiczna, swobodna, delikatna i piękna
9. Szwecja - jedno słowo: nudy. Ładnie zaśpiewana.
10. Niemcy - piosenka nie jest w moim stylu. W ogóle mnie nie zaciekawiła.
11. Francja - super klimatyczna, do tańczenia. Typowa imprezowa i eurowizyjna. Ma duże szanse na zwycięstwo.
19. Hiszpania - niegdyś była moją faworytką. Też jest pełna energii i nadająca się do tańczenia. Kolejny raz jestem zaskoczony propozycją z wielkiej piątki.
25. Wielka Brytania - bardzo sympatyczna. Również taneczna.
Hashtag #Eurovision ma już prawie 3 miliony użyć na Twitterze.
Relacje ze Snapa:






Czekam z niecierpliwością na głosowanie. To jest najbardziej emocjonujące <3
.
Edit: 23:17

.
Edit: 00:39
Kilka lat temu Gruzja wysłała piosenkę w stylu Ukrainy. Została zdyskwalifikowana. Ukraina? Wygrała. U jury Polska dostała 25 miejsce. U widzów 3. Chrzanię to. A za rok znowu obejrzę. Ale po co się denerwować?
Edit: 00:43
Ukraina by nie wygrała, gdyby nie polityczność i historia piosenki. A gdzie Wołyń? Gdybyśmy my wysłali piosenkę o Wołyniu, to dostalibyśmy bana tak jak Gruzja.
Edit: 00:53
Komentarze na Twitterze krytykują jury (tak bardzo, że co drugie słowo jest wulgarne). No, ale cóż. Komentarze na Facebooku też nie są przychylne

Nie krytykuję piosenkarki i jej piosenki, ale idea... Jest po prostu nietrafna. Ja bym był dumny z mojego kraju, że wygrał dzięki talentowi, a nie litości. Błagam.
Jury nienawidzi Polski.
W 2014 mieliśmy 5. miejsce u widzów, a zajęliśmy 14.
W 2015 mieliśmy 15. miejsce u widzów, a zajęliśmy 23...
W 2016 mieliśmy 3. miejsce u widzów, a zajęliśmy 8. (25 u jury, czyli przedostatnie).
A jak Ukraina zorganizuje konkurs skoro tam trwa wojna?

Moja grupa na Facebooku też jest krytyczna i mówi, że głosowanie było iście polityczne.
Dziękuję, dobranoc.